Klanten Service

Maatregelen Corona Virus

Beste klant,

Gewoonlijk zijn we zeer laagdrempelig en staan we voor u klaar om uw vragen en adviesverzoeken te ontvangen.
Voor nu, waarin we willen bijdragen het corona virus te voorkomen, zullen we onze werkwijze de komende tijd aanpassen.
 
Deze maatregelen houden het volgende in en gelden voorlopig tot 6 april:
 
- We willen u vriendelijk verzoeken komende tijd het kantoor niet binnen te gaan, maar eerst via e-mail of telefoon contact met ons op te nemen.
- Alle gemaakte afspraken bij u thuis komen met ingang van 18-03-2020 tot 06-04-2020 te vervallen. Uw adviseur zal u op het tijdstip van de gemaakte afspraak bellen en  samen met u overleggen op welke wijze u alsnog geholpen kan worden.
 
We hopen hierbij op ieders begrip. We zijn namelijk blij met u als klant, maar ook zuinig op onze klanten en  medewerkers.

Klachtenformulier

Hyfon Assurantiën streeft ernaar haar relaties altijd snel en goed van deinst te zijn. Desondanks kan het een keer voorkomen dat die dienstverlening niet helemaal naar wens verloopt. Is dit bij u het geval, dan willen wij dit uiteraard snel weten zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen

Heeft u een klacht ? Vul dan onderstaand formulier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

captcharefresh
Kantoor Steyl  Openingstijden:    EFA      EH BEELDMERK Black       hypotheekbond
Heijskampstraat 112 van maandag t/m vrijdag
5935 VH Steyl van 09:00 uur - 12:30 uur
  van 13:30 uur - 17:00 uur
T: 077-3260388  
E: info@hyfon.nl Zaterdag
  van 10:00 uur - 12:30 uur